Agencja Wydawnicza "Promocja" zaprasza do współpracy: reklama w internecie i gazecie, filmy reklamowe i reportaże, zdjęcia, antykwariat - skup książek i przedmiotów kolekcjonerskich, galeria - ikony obrazy - wystawa i sprzedaż....
Strona główna / Grid / POLICJA MA NOWE POMIESZCZENIA DO PRACY

POLICJA MA NOWE POMIESZCZENIA DO PRACY

Mieleckie pogotowie, za wsparciem Zarządu Powiatu Mieleckiego, przekazało dziś część swoich pomieszczeń policjantom. – Będzie to poprawa komfortu pracy funkcjonariuszy i udogodnienie dla mieszkańców – mówił komendant powiatowej policji, Jacek Juwa.

Z nowego, znacznie bardziej komfortowego miejsca pracy mogą cieszyć się od dziś policjanci z Rewiru Dzielnicowych i Zespołu ds. Wykroczeń. Otrzymali oni znaczną część parteru budynku pogotowia, użytkowanego wcześniej przez Ośrodek Terapii Uzależnień. To 156 metrów kwadratowych nowej przestrzeni do pracy.

Kiedy pewnego dnia zobaczyłem pomieszczenia parteru pogotowia, od razu pomyślałem, że byłyby one idealnym miejscem pracy dla funkcjonariuszy. Wielu spośród nich wykonywało swoje obowiązki w małych ciasnych pokojach, które dzielili z kilkoma innymi osobami – mówił starosta Zbigniew Tymuła. – Po szeregu rozmów z komendą wojewódzką i powiatową, a także dyrekcją pogotowia i zarządem powiatu, plan udało się urzeczywistnić. Bardzo mnie to cieszy – dodał.

Przekazane dziś pomieszczenia są przestronne i schludne. – Zostały wyremontowane w ramach innego, dużego zadania, obejmującego również modernizację sali konferencyjnej pogotowia i pomieszczeń do niej przyległych. Oprócz odświeżenia wnętrz pomieszczeń, kompleksowo wykonana została również wentylacja i klimatyzacja. Koszt całego remontu wyniósł 94 tys. złotych – mówił Paweł Pazdan, dyrektor Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu.

Powiat wsparł pogotowie w wykonaniu remontu, przekazując jego dyrektorowi 40 tys. złotych. Starostwo przekazało również 45 tys. złotych do Wojewódzkiego Funduszu Policji w Rzeszowie, z którego zakupione zostało wyposażenie do nowych pomieszczeń, w tym m.in. meble.

Takiej współpracy samorządowej jak w Mielcu, nie ma właściwie nigdzie. Cieszę się, że dzięki porozumieniu policji z powiatem, kolejny raz udało się wykonać coś dobrego, nie tylko dla naszych policjantów, ale i mieszkańców, którzy będą załatwiać tu swoje sprawy – mówił Tadeusz Szymanek, zastępca komendanta wojewódzkiego policji.

W przekazaniu pomieszczeń udział wzięli policjanci z Rewiru Dzielnicowych i Zespołu ds. Wykroczeń, przedstawiciele Zarządu i Rady Powiatu Mieleckiego: Andrzej Bryła, Waldemar Barnaś i Marek Kamiński oraz skarbnik powiatu – Irena Turek.

Asystent Starosty

Monika Piątek

Sprawdź również

SIERPIEŃ – MIESIĄCEM UROCZYSTOŚCI DOŻYNKOWYCH

      W miesiącu sierpniu, po skończonych żniwach, w całej Polsce odbywają się uroczystości dożynkowe. Przeważnie …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *