Dziękujemy wszystkim osobom, firmom i instytucjom, które przyczyniły się do zorganizowania 1. Biegu „Policz się z cukrzycą” w ramach WOŚP w naszym mieście. Tylko w dniu biegu, w przygotowanie zawodów i ich obsługę, zaangażowanych było około 20 wolontariuszy.
Dzięki partnerom biegu udało się przygotować profesjonalny bieg, w którym wystartowało ok. 150 zawodników i zebrać łącznie 7670 zł.
Wszystkim razem i każdemu z osobna DZIĘKUJEMY!!! <3
Poniżej lista wszystkich, którzy dołożyli swoją cegiełkę do tego wydarzenia:
– wykonanie medali i statuetek dla zwycięzców: Firma Tarapata, „MAGDA” Nadruki, Reklama, malarnia oraz Małgorzata Dadaś
– zapewnienie pakietów startowych – AvetPharma Ola Nykiel, Olimp Sport Nutrition, Joy Fitness Club Marcin Kozdraś, Projekt ZDROWIE, SOTI Natural, Alternatywa Mirosław Pietrzak
– nagrody: Elektro-Rem Janusz Ćwik, NIKMET Grzegorz Nikodem, Bossmen Fryzjerstwo Piotr WiniarzWiniarz Renata
– Za wsparcie techniczne biegu dziękujemy firmom: Lear Corporation, Xerima Jolanta Szwakop Jolanta Gruszka, NIKMET Grzegorz Nikodem , LKS Stal Mielec Agnieszka Molek , MOSiR Witold Pieróg, MC Designe Agnieszka Chmielowiec, MAKFOL Jerzy Koziol oraz MARKPOL, Urząd Miasta Mielec
– Za wsparcie poligraficzne i graficzne: Drukarni Gajek Beata Gajek-Trzpisoraz Agencji Wydawniczej Promocja Włodek Gąsiewski
– opiekę medyczną zapewnili: Szkolenia BHP Rzeszów PASSIO
– imprezę nagłośniło Samorządowe Centrum Kultury w Mielcu
– poprowadzenie imprezy niezawodny Tomasz Łępa
– regeneracyjny i rozgrzewający po biegu, pyszny żurek i herbatę zapewnił Hotel i Restauracja Atena Piotr MazurPiotr Mazur
– rozgrzewkę przeprowadził Mistrz 😉Jacek Żądło
– Janusz Banka i wolontariusze Klubu Młodych Liderów, na których zawsze można liczyć oraz Anna Marek , wolontariusze Hufiec Mielec za obstawienie trasy
– Pan Jerzy Zydroń z Hufiec Mielec za nadzór nad wpłatami uczestników na konto Sztabu WOŚP w Mielcu
– Inga i Ala, najmłodsze wolontariuszki podczas biegu, które zadbały o kwestę do puszek
Dziękujemy również lokalnym mediom, które zapewniły kampanię informacyjną zarówno przed, jaki i w trakcie i po zawodach – Radiu Leliwa, gazetom Wieści Regionalne, Tygodnik Regionalny Korso oraz Gazeta Codzienna Nowiny oraz portalom internetowym promocja.mielec.pl, czyliwiesz.pl, nowiny24.pl, korso.pl, hej.mielec.pl oraz wcj.pl
Organizatorzy
https://www.youtube.com/watch?v=vy5UeXrpbfw&feature=youtu.be