Uprzejmie informujemy, że w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu wprowadzono kolejną reorganizację obsługi klientów. Wszystkie sprawy klientów załatwiane są wyłącznie w holu urzędu (parter). W holu znajduje się stanowisko, na którym zostały udostępnione formularze dotyczące najpilniejszych spraw.
1. Skorzystać z telefonicznej bądź elektronicznej formy załatwienia sprawy.
– telefonicznie
- telefon ogólny: 17 788 00 50
- telefony do poszczególnych pracowników znajdują się na stronie: https://pupmielec.bip.gov.pl/struktura-urzedu/struktura-powiatowego-urzedu-pracy-w-mielcu.html
– elektronicznie
- adres e-mail na który można kierować korespondencję: sekretariat@pup.mielec.pl
- adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP https://epuap.gov.pl POWIATOWY URZĄD PRACY W MIELCU /PUPMielecPL/SkrytkaESP
- wnioski elektroniczne na stronie: https://mielec.praca.gov.pl/-/11377100-elektroniczne-uslugi-pup-w-mielcu-wykaz
2. Załatwić sprawę w holu urzędu poprzez wypełnienie dostępnych niżej wymienionych formularzy i pozostawienie ich we wskazanym miejscu.
- Wniosek o rejestrację w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu
- Wniosek o wydanie zaświadczenia ,
- Wniosek o wyrejestrowanie,
- Zgłoszenie członka rodziny,
- Zgłoszenie numeru rachunku bankowego
- Zgłoszenie wyjazdu za granicę
- Wyrejestrowanie członka rodziny
- Wniosek o przyznanie prawa do zasiłku po pracy za granicą
3. Zachowano możliwość pełnej rejestracji elektronicznej (wymagane posiadanie Profilu Zaufanego).
4. Zrezygnowano z rejestracji, która wymagała osobistego stawiennictwa w urzędzie po wcześniejszym uzupełnieniu wniosku elektronicznego
5. Obsługa w zakresie przyjmowania oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemcowi, zezwoleń na pracę sezonową odbywa się wyłącznie elektronicznie poprzez portal www.praca.gov.pl
——————————————————-
Marek Przygoda
Główny specjalista
Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Dział Organizacyjny i Informatyki
ul. Chopina 16a
39-300 Mielec
tel. 177880051
http://mielec.praca.gov.pl