16 sierpnia br. odbędzie się czwarta edycja Biegu Hetmana. Podobnie jak w ubiegłych latach trasa będzie liczyć 5 km i poprowadzona zostanie mieleckimi bulwarami. Na stałe zagościł u nas elektroniczny pomiar czasu, a na mecie tradycyjnie będą czekać na uczestników medale. Wszystko w militarnej scenerii na terenach zielonych przy ul. Rzecznej.
Organizatorami biegu są Klub Historyczny Prawda i Pamięć, Zmotoryzowana GRH im. gen. Stanisława Maczka oraz Studio Wizualne Damian Gąsiewski. Patronat Honorowy nad biegiem objęli Poseł na Sejm RP Fryderyk Kapinos, Firma Gardner Aerospace Mielec Sp. z o.o. oraz Euro-Eko Sp. z o.o. Pomysłodawcą i dodatkowo sponsorem biegu jest mielecki Radny Jakub Cena i Adam Gryczman dowódca GRH.
W tym roku na trasie nie rozstawimy przeszkód. Mamy dla Was tym razem bieg z obciążeniem, a dokładniej worki z piaskiem. Panie pobiegną z dodatkowymi 5 kg, a Panowie z 10 kg bagażu na plecach. Zadbają o to Firma Gardner i DomEko.
Wydarzenie wspierają Agencja Reklamowa MCDesign, Gugalika.pl, Basco2, Hufiec ZHP Mielec, Kibice Razem Stal Mielec oraz Ergo Hestia Oddział Grupy Jerzy Wąs. Zawodom doda energii Producent agregatów prądotwórczych Firma AKMEL, a logistyką zajmie się Sklep rowerowy BikeCenter Bartek Ćwik.
Dzięki Producentowi suplementów diety AvetPharma, GROKAMgbl, Centrum dietetycznemu Projekt Zdrowie oraz Extreme Fitness uczestnicy biegu mogą liczyć m.in. na suplementy diety, wodę i napoje regeneracyjne.
Po dekoracji nastąpi losowanie atrakcyjnej nagrody wśród uczestników biegu. Husqvarna Group z fabryką w Mielcu ufunduje wartościową wykaszarkę.
Patronat techniczny należy do BrodNet – aplikacje internetowe. www.brodnet.pl
Jest z nami Producent Wyrobów Metalowych Firma NIKmet.
Kategoria OPEN:
1-3 miejsce Kobiety
1-3 miejsce Mężczyźni
Kategorie wiekowe 1-3 miejsce kobiety i 1-3 miejsce mężczyźni:
16-22 lata
23-35 lat
36-50 lat
51+ lat
Kategorie OPEN i wiekowe nie dublują się!
Po biegu zapraszamy wszystkich na dekorację i posiłek regeneracyjny. Grochówkę przygotuje Dom Dziecka w Skopaniu, a podamy ją prosto z wojskowej kuchni polowej.
Patronat medialny objęły portale: www.promocja.mielec.pl, www.hej.mielec.pl, www.wcj24.pl, www.korso.pl, TVP3 Rzeszów, Radio Leliwa, Tygodnik Regionalny Korso, Wieści Regionalne i Aria Park Mielec.
Zapisy online na stronie:
http://www.studiowizualne.com/