Portal promocja.mielec.pl prezentuje informacje i relacje - zapraszamy do współpracy: ogłoszenia - reklama w internecie i gazecie, grafika i skład komputerowy, zdjęcia reklamowe, foto i wideo reportaże
Strona główna / Region / Gospodarka i ekonomia / NOWY CZAS PRACY URZĘDU MIEJSKIEGO

NOWY CZAS PRACY URZĘDU MIEJSKIEGO

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców miasta, władze Mielca zdecydowały o zmianie czasu pracy Urzędu Miejskiego. Nowa organizacja funkcjonowania magistratu wejdzie w życie od
4 maja br.

                Do tej pory Urząd Miejski w Mielcu i jego wydziały był czynny codziennie od godziny 7.30
do 15.30. – Postanowiliśmy zmienić godziny prac tak, by osobom pracującym w podobnych godzinach ułatwić załatwienie spraw w naszym urzędzie bez potrzeby zwalania się w swoim miejscu pracy – powiedziała sekretarz miasta Monika Szczodry. Od 4 maja w każdy poniedziałek mielecki magistrat będzie czynny w godzinach 9.00-17.00. Wyjątkiem będzie Urząd Stanu Cywilnego, którego pracownik w poniedziałki będzie dyżurował od godziny 7.30. W pozostałe dni tygodnia (od wtorku do piątku) magistrat będzie czynny tak, jak dotychczas czyli w godzinach 7.30-15.30.  – Naszym zdaniem takie rozwiązanie sprawi, że więcej osób będzie mogło załatwić swoje sprawy w urzędzie w zdecydowanie łatwiejszy sposób – dodała Monika Szczodry.

 

Krzysztof Urbański

BPI UM Mielec

 

Sprawdź również

Dni Mielca 2025 ESKA MUSIC TOUR

Dni Mielca 2025 ESKA MUSIC TOUR już za kilkanaście dni, spieszymy więc ze szczegółową informacją …