Portal promocja.mielec.pl prezentuje informacje i relacje - zapraszamy do współpracy: ogłoszenia - reklama w internecie i gazecie, grafika i skład komputerowy, zdjęcia reklamowe, foto i wideo reportaże
Strona główna / Najnowsze wiadomości / Informacja w sprawie pracy zdalnej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego

Informacja w sprawie pracy zdalnej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego

Szanowni Państwo,

 W związku z zaostrzającą się w kraju sytuacją epidemiczną, od wtorku 25 stycznia 2022 roku, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego wprowadza pracę zdalną. W związku z tym zmieniają się zasady przyjmowania mieszkańców, którzy chcą załatwić swoje sprawy w urzędzie.

Wszystkie dokumenty będzie można składać w siedzibie głównej w budynku przy al. Łukasza Cieplińskiego 4 oraz w budynku przy ul. Lubelskiej 4, w holu na parterze, gdzie będzie można otrzymać potwierdzenie wpływu dokumentacji do urzędu. Mieszkańcy będą mogli również spotkać się z pracownikami urzędu w specjalnie wyznaczonych do tego miejscach obsługi. Zachęcamy do wcześniejszego umawiania się na spotkanie (telefonicznie lub mailowo) z pracownikami poszczególnych departamentów.

Dane kontaktowe do urzędu można znaleźć na naszej stronie, pod linkiem: https://www.podkarpackie.pl/index.php/kontakt6

Daniel Kozik

Biuro Prasowe

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego

Sprawdź również

Nietrzeźwi rowerzyści na terenie powiatu mieleckiego

Policjanci z Mielca zatrzymali podczas minionego weekendu sześciu rowerzystów, którzy zdecydowali się na jazdę, mimo …