Starostwo Powiatowe w Mielcu zaprasza artystów, rękodzielników, rzemieślników, wytwórców produktów lokalnych, stowarzyszenia, szkoły, ośrodki kultury oraz firmy i instytucje chcące zaprezentować towary i produkty o tematyce bożonarodzeniowej do udziału w Jarmarku Świątecznym, który odbędzie się 16 grudnia 2018 roku na Rynku Starego Miasta.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w Jarmarku Świątecznym proszone są o złożenie karty zgłoszenia wraz z dowodem wpłaty w terminie do 7 grudnia 2018 roku, do Biura Promocji i Informacji ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321. Kartę zgłoszenia wraz z dowodem wpłaty można również przesłać na adres mailowy: promocja@powiat-mielecki.pl. Wszystkich wystawców zachęcamy również do zapoznania się z regulaminem, gdzie znajdują się szczegółowe informacje.
Karta zgłoszenia oraz regulamin dostępne są poniżej w zakładce do pobrania.
Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, (17)78 00 484 email: promocja@powiat-mielecki.pl, lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).
Pliki do pobrania
- Karta zgłoszenia JARMARK 2018 [ .doc ] 39.50 KB
- regulamin_dla_wystawcow_-_jarmark_2018.doc