Stal Mielec zyskała nowego istotnego partnera biznesowego – tym razem jest to browar Leżajsk należący do grupy Żywiec.
– Bardzo się
cieszę, że Stal ma kolejnego ważnego sponsora. Tym bardziej, że jest to browar z Podkarpacia, który rozpoczął współpracę z jedyną podkarpacką drużyną mającą szansę na awans do ekstraklasy. Jestem pewien, że to przełoży się na sukces obydwu stron – mówi Tomasz Poręba, który doprowadził do nawiązania współpracy między Stalą Mielec i grupą Żywiec.
Wcześniej dzięki staraniom Tomasza Poręby współpracę ze Stalą Mielec nawiązały PGE, PZU, LHS, i ARP.
– Kolejni ważni partnerzy dostrzegają rosnący potencjał organizacyjny i medialny Stali Mielec, a to bardzo mocno przekłada się na tzw. ekwiwalenty medialne, które w przypadku Stali Mielec wynoszą kilka milionów złotych miesięcznie – mówi europoseł Poręba i przypomina, że mecze w ostatnim sezonie były kilkanaście razy transmitowane przez telewizję Polsat Sport, a średnia oglądalność każdego to ok. 100 tys. widzów.
W najbliższych tygodniach rozpocznie się też kolejna ważna dla klubu inwestycja podnosząca poziom techniczny i organizacyjny klubu jaką jest instalacja podgrzewanej płyty. To warunek konieczny, aby uzyskać licencję na grę w najwyższej klasie rozgrywek. Dzięki zaangażowaniu europosła Tomasza Poręby udało się uzyskać 50% finansowania tej inwestycji z Ministerstwa Sportu. Resztę dołożą Starostwo Powiatowe oraz Urząd Miasta.