Portal promocja.mielec.pl prezentuje informacje i relacje - zapraszamy do współpracy: ogłoszenia - reklama w internecie i gazecie, grafika i skład komputerowy, zdjęcia reklamowe, foto i wideo reportaże
Strona główna / Grid / Medialny wrzesień w Nice 1 Lidze: dobry wynik Stali Mielec i Podkarpacia!

Medialny wrzesień w Nice 1 Lidze: dobry wynik Stali Mielec i Podkarpacia!

Znane są wyniki badania medialności klubów Nice 1 Ligi piłkarskiej we wrześniu 2017. Kolejny raz dobre wyniki osiągnął klub FKS Stal Mielec. Wysokie miejsce zanotowało też całe Podkarpacie!

Regularnie do klubu w Mielcu trafiają badania tak zwanej medialności, wykonywane również na zlecenie Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Raporty opisują zasięg medialnych publikacji o klubach i wyliczają tak zwaną wartość ekwiwalentu reklamowego – czyli wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. Jest stosowany jako indeks oceny efektywności działań PR.

Raporty przygotowuje Instytut Monitoringu Mediów. Analiza dla Pierwszej Ligi Piłkarskiej obejmuje wszystkie kluby i sięga mediów krajowych oraz regionalnych.

Kilka dni temu do klubów trafiły wyliczenia podsumowujące wrzesień. Pokazują, że Stal Mielec ciągle plasuje się w czołówce najbardziej medialnych klubów na zapleczu ekstraklasy.

Najbardziej medialną drużyną pod względem liczby publikacji w badanym okresie był Ruch Chorzów (835 publikacji) oraz GKS Katowice (683 publikacje). Pod względem ekwiwalentu reklamowego przodował Ruch Chorzów osiągając wynik 10 072 100 zł, kolejne zaś było GKS Katowice z rezultatem 7 671 887 zł.

Jak wypadła Stal Mielec? Zanotowała 624 publikacje – 5. miejsce w Nice 1 Lidze. Biało-Niebieskich w zestawieniu liczby publikacji prasowych wyprzedziły Ruch Chorzów, GKS Katowice, Chrobry Głogów i Podbeskidzie Bielsko-Biała. Wysoka pozycja klubu z Głogowa to efekt przede wszystkim wrześniowego zwycięstwa Chrobrego z ekstraklasowym Piastem Gliwice w Pucharze Polski.

Wartość ekwiwalentu reklamowego – w tym przypadku można mówić o wartości promocji miasta Mielca – to 5 milionów 502 tysiące 868 złotych – 7. miejsce w lidze.

Co ciekawe świetnie w raporcie wypadły podkarpackie media, które intensywnie interesowały się Nice 1 Ligą. We wrześniu w regionie zanotowano 153 publikacje prasowe dotyczące Nice 1 Ligi – to 3. lokata w kraju, za Śląskiem i Małopolską!

Na potrzeby analizy wyselekcjonowano 4 522 publikacje z okresu 1 – 30 września 2017, które dotyczą Nice 1 Ligi piłkarskiej i klubów w niej grających. Informacje ukazywały się częściej na portalach internetowych, gdzie wystąpiło 2 291 materiałów (51%), a na łamach prasy odnotowano 2 231 materiałów (49%).

FKS Stal Mielec

 

Sprawdź również

Chóralnie i organowo – koncert cecyliański

Chór Nauczycielski ZNP i SCK „Akord”, Dom Kultury SCK, Parafia pw. MBNP zapraszają mielecką publiczność …