Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców miasta, władze Mielca zdecydowały o zmianie czasu pracy Urzędu Miejskiego. Nowa organizacja funkcjonowania magistratu wejdzie w życie od
4 maja br.
Do tej pory Urząd Miejski w Mielcu i jego wydziały był czynny codziennie od godziny 7.30
do 15.30. – Postanowiliśmy zmienić godziny prac tak, by osobom pracującym w podobnych godzinach ułatwić załatwienie spraw w naszym urzędzie bez potrzeby zwalania się w swoim miejscu pracy – powiedziała sekretarz miasta Monika Szczodry. Od 4 maja w każdy poniedziałek mielecki magistrat będzie czynny w godzinach 9.00-17.00. Wyjątkiem będzie Urząd Stanu Cywilnego, którego pracownik w poniedziałki będzie dyżurował od godziny 7.30. W pozostałe dni tygodnia (od wtorku do piątku) magistrat będzie czynny tak, jak dotychczas czyli w godzinach 7.30-15.30. – Naszym zdaniem takie rozwiązanie sprawi, że więcej osób będzie mogło załatwić swoje sprawy w urzędzie w zdecydowanie łatwiejszy sposób – dodała Monika Szczodry.
Krzysztof Urbański
BPI UM Mielec