Prezydent Miasta Mielca ogłasza nabór kandydatów na członków Mieleckiej Rady Seniorów. Kandydatów na pierwszą kadencję nowo powołanej Mieleckiej Rady Seniorów można zgłaszać do 28 sierpnia br.
reklama:
Mielecka Rada Seniorów w składzie 12-osobowym powoływana jest na okres 4-letniej kadencji. Jak podkreśla prezydent Miasta Mielca Daniel Kozdęba, celem powołania Rady jest wspieranie i tworzenie warunków do aktywności ludzi starszych.
Członkami Mieleckiej Rady Seniorów mogą zostać przedstawiciele podmiotów działających na rzecz osób starszych np. klubów seniora, Uniwersytetu Trzeciego Wieku oraz seniorzy mające poparcie co najmniej 15 osób starszych. Każdy podmiot działający na rzecz seniorów może zgłosić jednego kandydata do Rady spośród swoich członków lub innych mieszkańców miasta Mielca. Podstawą kandydowania jest złożenie w ustalonym terminie formularzy zgłoszeniowych kandydatów oraz ich oświadczenia o wyrażeniu zgody na kandydowanie.
Wypełnione formularze zgłoszeniowe należy złożyć do dnia 28 sierpnia br., w zamkniętej kopercie w Biurze Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miejskim w Mielcu przy ul. Żeromskiego 26, z dopiskiem „Nabór do Mieleckiej Rady Seniorów”. Formularze dostępne są w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Mielcu oraz w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia przy ul. Żeromskiego 23, w pokoju nr 1 lub na stronie www.mielec.pl, w zakładce Nabór do Mieleckiej Rady Seniorów.
WSSZ UM Mielec