Portal promocja.mielec.pl prezentuje informacje i relacje - zapraszamy do współpracy: ogłoszenia - reklama w internecie i gazecie, grafika i skład komputerowy, zdjęcia reklamowe, foto i wideo reportaże
Strona główna / Najnowsze wiadomości / Rusza nabór wystawców na Powiatowy Jarmark Świąteczny

Rusza nabór wystawców na Powiatowy Jarmark Świąteczny

Od 8 października do 9 grudnia br. potrwa nabór wystawców na kolejną edycję Powiatowego Jarmarku Świątecznego w Mielcu. Impreza odbędzie się w niedzielę, 15 grudnia.

Powiatowy Jarmark Świąteczny jest imprezą, która na stałe wpisała się w kulturalny kalendarz Mielca. Przedświąteczne zakupy w urokliwej scenerii mieleckiego Rynku z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Tylko w ubiegłym roku kiermasz odwiedziło kilka tysięcy mieszkańców miasta i powiatu, stoiska przygotowało zaś 70 wystawców z całego kraju.

Również w tym roku mamy zaszczyt oddać do dyspozycji wystawców około 250 m2 w sercu mieleckiego Rynku. Do przygotowania swoich stoisk wystawienniczych zachęcamy w szczególności artystów, rękodzielników, rzemieślników, wytwórców produktów lokalnych, stowarzyszenia, ośrodki kultury oraz firmy i instytucje chcące zaprezentować towary i produkty o tematyce bożonarodzeniowej.

Warunkiem udziału w jarmarku jest wypełnienie karty zgłoszenia i przekazanie jej wraz z dowodem wpłaty w terminie do 9 grudnia 2019 roku do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu – osobiście, przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 lub e-mailowo na adres: promocja@powiat-mielecki.pl.

Wystawcy mogą wynająć powierzchnię pod stoiska wystawiennicze za opłatą 22 zł/m2. Minimalna powierzchnia do wynajęcia to 2 m2.

Dysponujemy także 32 miejscami o powierzchni wystawienniczej 3m2, ulokowanymi w drewnianych domkach. Koszt wynajmu ½ domku to 130 złotych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyznaniu „połówek” domków zadecyduje kolejność zgłoszeń.

Należną opłatę należy wpłacić na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271 w terminie do 9 grudnia 2019 r., w tytule przelewu wpisując: „Powiatowy Jarmark Świąteczny 2019, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”.

Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Powiatowego Jarmarku Świątecznego, w którym znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące imprezy.

Regulamin oraz karta zgłoszeniowa dostępne są do pobrania poniżej.

Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, (17)78 00 484 e-mail: promocja@powiat-mielecki.pl, lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).

KARTA ZGŁOSZENIOWA DLA WYSTAWCÓW – POWIATOWY JARMARK ŚWIĄTECZNY 2019

REGULAMIN DLA WYSTAWCÓW – POWIATOWY JARMARK ŚWIĄTECZNY 2019

 STAROSTWO POWIATOWE W MIELCU

 Biuro Promocji i Informacji

Monika Skrzypek

Sprawdź również

PZL Mielec przygotowują się do serwisowania wojskowych odrzutowców

Polskie Zakłady Lotnicze Mielec zapowiedziały, że wchodzą na rynek serwisowanie wojskowych samolotów odrzutowych. Mówił o …