Portal promocja.mielec.pl prezentuje informacje i relacje - zapraszamy do współpracy: ogłoszenia - reklama w internecie i gazecie, grafika i skład komputerowy, zdjęcia reklamowe, foto i wideo reportaże
Strona główna / Region / Gospodarka i ekonomia / TARGI PARIS AIR SHOW LE BOURGET 2017

TARGI PARIS AIR SHOW LE BOURGET 2017

23.08.2017.  W czerwcu w Paryżu odbyła się 52 edycja jednych z największych w Europie pokazów i targów lotniczych. Na imprezie zaprezentowało się w sumie 2,3 tysiąca wystawców z 50 krajów świata. Jedynym polskim stoiskiem było stoisko zorganizowane przez samorząd miasta Rzeszowa we współpracy z  Urzędem Miejskim w Mielcu, Polską Agencją Kosmiczną oraz Doliną Lotniczą.

Pierwsze cztery dni targów miały charakter imprezy przeznaczonej dla przedstawicieli branży lotniczej oraz całego otoczenia biznesu. W ich trakcie odbywały się spotkania z przedsiębiorcami, dyplomatami oraz mediami. Była to doskonała możliwość do prezentacji Mielca,  jego przemysłowego,  lotniczego i inwestycyjnego potencjału.

Prezydenta Mielca Daniela Kozdębę, który nie mógł być obecny w Paryżu reprezentował jego doradca Marek Paprocki. Podczas wielu spotkań – m.in. z Konsulem Generalnym Ambasady Polskiej w Paryżu  Hubertem Czerniukiem miał on możliwość zaprezentowania Mielca pod kątem możliwości inwestycyjnych zarówno w specjalnej strefie ekonomicznej jak również na terenach miejskich.

Paryskie targi były okazją do wymiany kontaktów oraz pozyskania informacji o potrzebach i oczekiwaniach potencjalnych inwestorów. Ponadto przez pierwsze trzy dni z polskiego stoiska korzystali przedsiębiorcy klastra „Dolina Lotnicza” oraz przedsiębiorcy zrzeszeni w Związku Pracodawców Sektora Kosmicznego.

Kolejne trzy dni pokazów przeznaczone były dla uczestników indywidualnych. W ich trakcie polskie stoisko odwiedzili m.in. przedstawiciele polonii francuskiej, angielskiej oraz niemieckiej.

Do promocji naszego miasta Urząd Miejski w Mielcu wykorzystał symulator lotów, specjalnie przygotowane ulotki w języku polskim i angielskim, gadżety promocyjne oraz materiały informacyjne. Ponadto na dostępnych na targach urządzeniach multimedialnych wyświetlany był spot promocyjny o Mielcu.

– Na Air Show 2017 akredytowało się ponad cztery tysiące dziennikarzy, a liczba zwiedzających przekroczyła 350 tys. osób.  Było to pierwsze takie przedsięwzięcie z naszej strony i mamy nadzieję, że ta obecność na targach przyniesie wymierne efekty – powiedziała Anna Karwacka, Kierownik Biura Promocji i Obsługi Inwestora.

Anna Karwacka

Kierownik Biura Promocji i Obsługi Inwestora

Sprawdź również

Warsztaty rodzinne

W niedzielę, 15 grudnia, w Centrum Wystawienniczo-Promocyjnym instruktorka plastyki Agnieszka Szala-Jagiełło pomagała tworzyć mielczanom  ozdoby …