W związku z ogłoszeniem w naszym kraju stanu zagrożenia epidemicznego oraz w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców Mielca, informujemy, że od dnia 17 marca 2020 do odwołania Urząd Miejski w Mielcu oraz jednostki organizacyjne nie prowadzą obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.
Interesanci przyjmowani będą wyłącznie w następujących sprawach:
- Zgłoszenia urodzenia oraz zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu umówienia spotkania.
Telefon kontaktowy: 17 787 41 31, adres e-mail: usc@um.mielec.pl
- Wydawanie dowodu osobistego oraz spraw meldunkowych, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu umówienia spotkania.
Dowody osobiste: 17 787 40 56, 17 787 40 57
Sprawy meldunkowe: 17 787 40 55
Po umówieniu spotkania, wejście interesanta odbywać się będzie głównym wejściem do budynku urzędu przy ul. Żeromskiego 26 przez upoważnionego pracownika urzędu.
Marietta Mateja-Nowak
Podinspektor
Biuro Promocji i Sportu
Urzędu Miejskiego w Mielcu