W Urzędzie Miejskim, Samorządowym Centrum Kultury i innych miejskich instytucjach wyłożona została ankieta dotycząca poziomu obsługi w magistracie i jednostkach mu podległych. Zachęcamy mieszkańców naszego miasta do wyrażenia opinii na temat sposobu i jakości obsługi w Urzędzie Miejskim.
reklama:
Ankieta w wersji papierowej zostanie wyłożona w siedmiu punktach na terenie miasta Mielca:
1) Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 23 i 26,
2) Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o., ul. Moniuszki 12,
3) Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o., ul. Wolności 44,
4) Samorządowe Centrum Kultury, Al. Niepodległości 7,
5) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Łukasiewicza 1c,
6) Pływalnia MOSiR Smoczka, ul. Powstańców Warszawy 2.
Jak podkreśla Sekretarz Miasta Monika Szczodry, analiza wyników przeprowadzonej ankiety będzie służyła zapewnieniu jak najsprawniejszej i profesjonalnej obsługi mieszkańców, a także starannemu wykonywaniu zadań publicznych. – Mimo, iż spotykamy się z wieloma pozytywnymi opiniami na temat obsługi w Urzędzie Miejskim, to zawsze można znaleźć takie pola, które można jeszcze bardziej usprawnić. Dlatego będziemy wdzięczni za wszystkie opinie, nie tylko te pozytywne, ale także te, które wskazują miejsca do poprawy. Chcemy tym sposobem wdrażać jak najlepsze standardy obsługi, które przecież ułatwią sposób załatwienia spraw w Urzędzie Miejskim – powiedziała Monika Szczodry. Przygotowana ankieta dotyczy zarówno obsługi w Urzędzie Miejskim, jak i jednostkach podległych. Wypełniony druk należy wrzucić do przygotowanych i oznaczonych pudełek. Ankieta jest anonimowa.
Ankietę można wypełniać do końca września br.
Krzysztof Urbański
BPI UM Mielec