W środę, 2 marca odbyła się konferencja prasowa dotycząca bieżących spraw marketingowych. Dyrektor komunikacji i marketingu, Damian Gąsiewski poinformował o istotnych zmianach, które w najbliższym czasie będą dotyczyć naszego klubu.
Pierwszą z nich jest nowa umowa podpisana na 3 lata z wykonawcą usług cateringowych na terenie stadionu. Ponadto od nowego sezonu będzie możliwość kupienia gadżetów klubowych na terenie stadionu w trakcie spotkań domowych. Nowy wykonawca zapewni też minimum 4 stanowiska cateringowe oraz 3 formy płatności przy każdym z punktów (gotówka, płatność kartą oraz BLIK).
Niedługo rozpocznie się zapowiadany już remont sklepu klubowego. – Jesteśmy na pierwszym etapie przygotowywanie remontu. Nadal kompletujemy naszych partnerów, do tej pory są nimi firma: MEEKO, NIKMET, AGROBAZA, MEGAEL. Do firm wcześniej wymienionych doszły jeszcze Firma Budowlana HARDBUD oraz Instalacje Elektryczne ELDAR. Otrzymaliśmy zgodę na rozpoczęcie prac remontowych przez MOSIR Mielec. Remont zacznie się jeszcze w marcu – powiedział podczas konferencji Damian Gąsiewski.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kibiców pracujemy także nad systemem sprzedaży biletów oraz karnetów na internetowej stronie klubu. Taki sposób zakupu będzie możliwy wraz z nowym sezonem.
W ostatnim miesiącu nowym sponsorem naszego klubu została Myjnia SAMOLUB, a nowym partnerem KRS Jaślany oraz instalacje elektryczne ELDAR.
Pozostałe kwestie dotyczące przede wszystkim promowania meczów domowych znajdziecie w naszym materiale wideo. Poniżej zamieszczamy też wizualizację prac remontowych sklepu klubowego.
Inf., fot. i wideo: https://stalmielec.com/konferencja-prasowa-biezace-sprawy-marketingowe-wideo-foto/?fbclid=IwAR0NVkgD1a7lUpBId0tUA1P0fCJXH8m3MqQhziqws-Ohsz1GDVHNAM1IjVY