Informacja dla osób korzystających z programu Rodzina 500+
08.03.2016
Informujemy zainteresowanych mieszkańców Miasta Mielca, że wnioski dla osób korzystających z programu Rodzina 500+ w okresie od 01 kwietnia 2016 r. do 29 kwietnia 2016r. będą wydawane i przyjmowane w następujących punktach na terenie Miasta Mielca:
Stary Mielec – Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Kościuszki 4, w godz. od 8.00 do 16.00
Osiedle Smoczka – Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Warneńczyka 2 w godz. od 11.00 do 18.00.
Osiedle Lotników – Dom Dziennego Pobytu, ul. Kocjana 15 w godz. od 8.00 do 15.30.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Łukasiewicza 1c w godz. od 8.00 do 18.00.
W pozostałych miesiącach wnioski będą wydawane i przyjmowane w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mielcu, ul. Łukasiewicza 1c w godzinach:
– poniedziałek od 8.00 do 16.00
– wtorek od 7.15 do 15.15
– środa od 7.15 do 15.15
– czwartek od 7.15 do 15.15
– piątek od 7.15 do 15.15
Wnioski będzie można pobierać od 21 marca 2016 r. w następujących punktach:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Łukasiewicza 1c – w godzinach od 8.00 do 15.00
Urząd Miasta Mielca, ul. Żeromskiego 26 – w godzinach pracy Urzędu
Mościska, Klub Integracji Społecznej, ul. Pogodna 2 – w godzinach od 8.00 do 15.00
We wszystkich szkołach podstawowych i gimnazjach, żłobkach i przedszkolach miejskich dla rodziców dzieci uczęszczających do tych placówek (w godzinach ich pracy).
Wnioski są również do pobrania w formacie PDF na stronie internetowej MOPS: www.mops.mielec.pl
Dodatkowo informujemy, że wszelkie sprawy związane z programem Rodzina 500+ będzie realizował Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mielcu, ul. Łukasiewicza 1c – Dział Świadczeń Rodzinnych.
Telefon: 17 5818273, 17 5818274, 17 5818275
Inf. Anna Karwacka
Kierownik Biura Promocji i Informacji