Portal promocja.mielec.pl prezentuje informacje i relacje - zapraszamy do współpracy: ogłoszenia - reklama w internecie i gazecie, grafika i skład komputerowy, zdjęcia reklamowe, foto i wideo reportaże
Strona główna / Region / Gospodarka i ekonomia / NOWY CZAS PRACY URZĘDU MIEJSKIEGO

NOWY CZAS PRACY URZĘDU MIEJSKIEGO

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców miasta, władze Mielca zdecydowały o zmianie czasu pracy Urzędu Miejskiego. Nowa organizacja funkcjonowania magistratu wejdzie w życie od
4 maja br.

                Do tej pory Urząd Miejski w Mielcu i jego wydziały był czynny codziennie od godziny 7.30
do 15.30. – Postanowiliśmy zmienić godziny prac tak, by osobom pracującym w podobnych godzinach ułatwić załatwienie spraw w naszym urzędzie bez potrzeby zwalania się w swoim miejscu pracy – powiedziała sekretarz miasta Monika Szczodry. Od 4 maja w każdy poniedziałek mielecki magistrat będzie czynny w godzinach 9.00-17.00. Wyjątkiem będzie Urząd Stanu Cywilnego, którego pracownik w poniedziałki będzie dyżurował od godziny 7.30. W pozostałe dni tygodnia (od wtorku do piątku) magistrat będzie czynny tak, jak dotychczas czyli w godzinach 7.30-15.30.  – Naszym zdaniem takie rozwiązanie sprawi, że więcej osób będzie mogło załatwić swoje sprawy w urzędzie w zdecydowanie łatwiejszy sposób – dodała Monika Szczodry.

 

Krzysztof Urbański

BPI UM Mielec

 

Sprawdź również

„Prędkość” – „Trzeźwość” podsumowanie działań Policji

19 kwietnia mieleccy policjanci prowadzili na terenie powiatu mieleckiego działania „Prędkość”, których celem było egzekwowanie …