Portal promocja.mielec.pl prezentuje informacje i relacje - zapraszamy do współpracy: ogłoszenia - reklama w internecie i gazecie, grafika i skład komputerowy, zdjęcia reklamowe, foto i wideo reportaże
Strona główna / Najnowsze wiadomości / Renata Siembab pełni obowiązki dyrektora PUP

Renata Siembab pełni obowiązki dyrektora PUP

2Była kadrowa i kierowniczka referatu szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu, Renata Siembab, przejęła obowiązki dyrektora tej placówki. Decyzję oficjalnie obwieszczono podczas sesji Rady Powiatu Mieleckiego we wtorek, 31 stycznia.

Radni przychylili się wówczas do decyzji o wygaszeniu mandatu radnej i podziękowali jej za dotychczasową współpracę. Również i oni usłyszeli od obejmującej nowe stanowisko koleżanki wiele ciepłych słów. – Choć działanie w radzie było dla mnie czymś nowym i trudnym, współpracowało mi się z wami naprawdę dobrze i miło. Czuję dziś dużą satysfakcję, bo widzę, że będąc w tym gremium można zrobić wiele dobrego dla mieszkańców powiatu – mówiła, podkreślając jednocześnie, iż podjęcie decyzji o rezygnacji z praktykowanej od dwóch lat społecznej działalności wcale nie przyszło łatwo. – W wypełnianie mandatu radnego włożyłam wiele czasu i zaangażowania. Niemniej jestem też długoletnim pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu i instytucja ta jest dla mnie bardzo ważna – dodała.

W późniejszej rozmowie z mediami Renata Siembab przyznała, że rok 2017, pod kątem działalności PUP, podobny powinien być do roku 2016. – Do wydania mamy zbliżoną sumę pieniędzy, których znaczna część została już rozdzielona na zadania związane z aktywizowaniem bezrobotnych i pomoc dla pracodawców w doborze pracowników – zaznaczała p.o. dyrektora PUP.  Oprócz dobrego gospodarowania budżetem urzędu, za swój priorytet uznała również słuchanie głosu mieszkańców. – Będę otwarta na wszelkie sugestie, choćby te związane z obsługą interesantów w naszym urzędzie. To urzędnicy są dla klientów, nie odwrotnie – przekonywała.

Renata Siembab związana jest z Powiatowym Urzędem Pracy od przeszło 20 lat. Do tej pory pracowała m.in. w pionie kadrowym oraz referacie szkoleń. Obowiązki dyrektora pełnić będzie za Stanisława Stachowicza.

– Życzę udanej współpracy i samych zawodowych sukcesów – przekazał debiutującej dyrektorce starosta Zbigniew Tymuła.

Asystent Starosty

Monika Piątek

 

 

Sprawdź również

PZL Mielec przygotowują się do serwisowania wojskowych odrzutowców

Polskie Zakłady Lotnicze Mielec zapowiedziały, że wchodzą na rynek serwisowanie wojskowych samolotów odrzutowych. Mówił o …